شنبه - 4شنبه 9:00 - 18:00 | 5شنبه 9:00 - 14:00
  • لطفا قبل از مراجعه تماس بگیرید

    09128479163

  • آدرس

    تهران-تهران نو–خیابان دماوند-ایستگاه فرودگاه

تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران

برای سرویس و انواع تعمیرات خودروی ال 90 می توانید به تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران مراجعه کنید تا تمامی مشکلات خودروی شما برطرف شود. سرویس دهی سریع و هزینه ی مناسب خدمات دهی اصول اصلی کار ماست. 

تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران

خدمات ما را بهتر ببینید

ویدیو را ببینید تا بیشتر با خدمات و نحوه ی کار تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران آشنا شوید تا با خیال راحت خودروی ال نود خود را برای تعمیر و سرویس دست ما بسپارید.

انواع خدمات تعمیرگاه تخصصی ال 90 تهران

سرویس دوره ای

خدمات برقی

سیستم فنر بندی

گیربکس اتومات

گیربکس دستی

تعویض روغن

با تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران ، خودروی خود را به راحتی تعمیر کنید...

چرا تعمیرگاه رنو پایتخت؟

هزینه های پایین

تمامی خدماتی که توسط رنو پایتخت ارائه می شود هزینه ی مناسب و پایینی دارند

متخصصین حرفه ای

تیم ما مجموعی از تعمیرکارانی متخصص و حرفه ای در این زمینه است.

ارائه انواع خدمات

تمامی خدمات تعمیراتی که خودروی رنو شما نیاز داشته باشد در تعمیرگاه ما قابل اجراست

سرویس دهی سریع

با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت خودروی شما تعمیر می شود و تحویل داده می شود.

تعمیرگاه تخصصی ال 90 در تهران

سرویس دوره ای در تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران

برای سرویس دوره ای موارد مختلفی چک می شود و در صورت نیاز تعمیراتی انجام می شود. این خدمات شامل بررسی انواع فیلتر روغن و یا تعویض روغن، بررسی تسمه تایم ها، بررسی شمع موتور، لنت های ترمز، فیلتر بنزین، فیلتر هوا و … می شود. خیلی مهم است که به صورت دوره ای خودرو توسط تعمیرکاران خبره بررسی و چک شود و همه ی ایرادات و مشکلات فنی رفع شود تا در طولانی مدت مشکلات بیشتری را ایجاد نکند.

تعمیرگاه تخصصی ال 90 تهران

خدمات اصلی که رنو پایتخت برای تعمیرات انواع ال نود ارائه می دهد بسیار گسترده است اما می توان به تعویض تسمه تایم، تعویض روغن و انواع فیلترها، تعویض روغن گیربکس، شست و شوی سوزن انژکتور، بررسی و تعویض دسته موتور، تعمیرات مربوط به جلوبندی و .. اشاره کرد. تمامی خدمات توسط تعمیرکارانی متخصص با بالاترین کیفیت ارائه می شود که تمامی لوازمی هم که برای تعویض استفاده می شود گارانتی دارند و کیفیت عالی دارند. 

از دیگر خدماتی که در این تعمیرگاه تخصصی ال 90 تهران ارائه می شود، بررسی و رفع مشکلات برقی خودرو است. هر مشکل الکتریکی که خودروی ال 90 شما داشته باشد توسط تعمیرکاران حرفه ای در زمینه ی موارد الکتریکی رفع می شود.

سیستم فنربندی و تعلیق یکی دیگر از خدماتی است که در تعمیرگاه رنو پایتخت برای خودروی ال 90 و دیگر خودروهای رنو ارائه می شود. این سیستم فنربندی برای جلوگیری از نوسانات و ارتعاشات در هنگام عبور از سطوح ناهموار بر روی کابین و شاسی خودرو عمل می کند. کارکرد درست و اصولی این سیستم و سرویس به موقع آن بسیار مهم است.

دیگر مشکلاتی که برای انواع خودرو ال نود بخصوص اتومات ممکن است به وجود بیاید، ایراد در گیربکس دستی و یا گیربکس اتومات است که نیاز به تعمیر و یا سرویس دارد. تعویض روغن گیربکس باعث بهبود عملکرد می شود و اگر به صورت دوره ای و مرتب تعویض نشود کارکرد آن را کاهش می دهد و باعث خرابی کل گیربکس می شود که هزینه ی زیادی را برای تعمیر در پی خواهد داشت. 

روغن موتور خودرو یکی از بخش های حساس و حیاتی در خودرو است که تعویض به موقع آن بسیار مهم است. استارت زدن و طی مسافت های طولانی همراه با کارکردن موتور باعث اکسیده شدن روغن می شود که با مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهد و از میزان آن نیز کاسته می شود. به همین خاطر تعویض روغن در زمان مناسب بسیار مهم است که توسط تعمیرگاه تخصصی ال نود انجام می شود.

توضیحاتی در رابطه با خدمات تعمیرگاه تخصصی ال نود

خودروی ال نود با توجه به توصیه های شرکت سازنده لازم است که در زمان های مشخص رای سرویس و تعمیر به تعمیرگاه اختصاصی خودرو ال نود مراجعه کند. در این تعمیرگاه خدمات زیر ارائه می شود:

شست و شوی انژکتور

در تنظیم موتور یکی از خدماتی که انجام می شود، شستشوی انژکتور است که تاثیر مستقیمی بر روی کاهش آلاینده، افزایش شتاب خودرو و کاهش مصرف سوخت خواهد داشت. اگر این کار به صورت درست و اصولی انجام نشود، کارکرد صحیح خود را زیر سئوال می برد. همچنین شستشوی سوزن انژکتور نیز بسیار مهم و تاثیر گذار است.

تعمیرات گیربکس ال نود

یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه ال نود، تعمیر گیربکس است. دلیل اصلی خرابی گیربکس، پاره شدن گردگیر پلوس سمت راننده است. زمانی که در زمان معین این گردگیر تعویض نشود و پاره شود، باعث ریختن روغن گیربکس می شود و سوختن دنده ها را در پی خواهد داشت. بدی گیربکس اتوماتیک این است که با روغن کار می کند و ترک کوچک باعث ریزش روغن ها می شود و هیچ اخطاری هم داده نمی شود.

تعویض روغن گیربکس ال نود

برای تخمین زمان تعویض روغن گیربکس اتوماتیک ال نود دو راهکار وجود دارد :

بررسی کیلومتر مسافت طی شده

بررسی ظاهری روغن گیربکس

تعمیر گیربکس ال نود

گیربکس از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است :

۱- مکانیکی

۲- هیدرولیک

۳- برق

۴- کامپیوتر

این چهار قسمت در گیربکس اتوماتیک با هماهنگی با یکدیگر کار می کنند و کار کردن گیربکس و رانندگی را راحت تر و دلپذیر تر می کنند .

تا زمانی که هر یک از این بخش ها به درستی کار کنند ، ماشین بدون هیچ ایرادی کار می کند .

در گیربکس های اتوماتیک ، ( توربین ) و در گیربکس های دنده ای ( کلاچ ) هر دو در اتومبیل یک کار را انجام می دهند اما از لحاظ نحوه ی عملکرد کاملا با هم متفاوتند و می توان گفت روش کارکرد و تکنولوژی گیربکس اتوماتیک بسیار پیچیده می باشد .

خرابی واتر پمپ :

عملکرد ضعیف کولر ماشین

بالارفتن آمپر ماشین

کاهش آب رادیاتور ماشین

نشت ضدیخ و آب از ماشین

صدای سایش دو قطعه بر روی هم که به مرور زمان افزایش می یابد .

زمان تعویض تسمه تایم ال۹۰

نخستین راه برای تشخیص زمان تعویض تسمه تایم ظاهر آن است . هرگونه ترک در تسمه ، از بین رفتن دندانه‌ها و مواردی مشابه نشانه‌ هایی از پایان عمر این قطعه می باشد . اگر در زمان رانندگی در دور موتور ۲ تا ۴ هزار احساس کردید موتور تنظیم نیست حتماً تسمه تایم اتومبیل را چک و بررسی نمایید . محکم نبودن تسمه تایم باعث ایجاد لغزش تسمه روی پولی و در نتیجه هرزگردی آن در زمان سرعت گرفتن شود . در واقع در زمان شتاب گیری دور موتور خودرو بالاتر از حالت معمول است . عملکرد نادرست تسمه تایم باعث عملکرد نادرست سوپاپ‌ها ، پیستون‌ها و در نتیجه عملکرد نادرست موتور در هنگام استارت و حرکت خودرو می شود .
از دیگر نشانه های خرابی تسمه تایم این می باشد که به خاطر عملکرد نادرست تسمه موتور بالاجبار توان و سوخت بیشتری را مصرف می کند و در نتیجه میزان بیشتری گاز از اگزوز خارج می شود و باعث دود بسیار زیادی می شود .

تنظیم موتور خودروی ال ۹۰

برای تنظیم موتور ال ۹۰ نیاز به تجهیزات و لوازم مخصوص به تنظیم این اتومبیل می باشد . دستگاهی به اسم دستگاه چهار گاز است . دستگاه چهار گاز دستگاهی می باشد که گاز های خروجی را آنالیز می کند و با توجه به گاز های خروجی ، موتور تنظیم می شود .

تعویض بلبرینگ ال۹۰

زمانی که خودرو درجا کار می کند، یک صدای سوت مانند از خودرو شنیده می شود و درست زمانی که کلاچ را فشار می دهیم ، این صدا قطع می شود. به احتمال خیلی زیاد مشکل از بلبرینگ های کلاچ می باشد. در این شرایط باید بلبرینگ های کلاچ عوض شود تا صدای ایجاد شده قطع شود.

5 تا از بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران

در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران آشنا کنیم. ال 90 یکی از تولیدات کمپانی رنو محسوب می شود که چند سالی است وارد بازارهای داخلی کشور شده است. این خودرو نسبت به سایر محصولات رنو از قیمت مناسب تری برخوردار است و اغلب افراد توانایی خرید آن را دارند. اما نگهداری و تعمیر اصولی خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا خودرو به عنوان ضروری ترین وسیله در دنیای امروز به شمار می رود. قطعا بعد از آشنایی با بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران ، انتخاب بهتری در تعمیر ماشین خود خواهید داشت.

بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران

بهترین تعمیرگاه های ال 90

بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران کدامند و چه ویژگی هایی دارند؟ قطعا تمام خودروها دچار استهلاک می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. اگر در سطح شهر قدم بزنید و به دنبال تعمیرگاه مناسب باشید با تعداد زیادی از آن ها روبرو می شوید. اما سوال مهمی که باید در ذهن خود به آن پاسخ دهید این است که آیا می توان به تمام تعمیرکاران اعتماد کرد؟ آیا تمام آن ها اصول اولیه که شامل کیفیت قطعات، دقت در کار و سرعت عمل می باشد را رعایت می کنند؟ قطعا پاسخ منفی است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با بهترین تعمیرگاه های ال 90 در شهر تهران آشنا کنیم.

تعمیرگاه رنو پایتخت

بهترین تعمیرگاه تخصصی ال 90 تهران ” تعمیرگاه رنو پایتخت ” است. این تعمیرگاه بیش از 15 سال سابقه کار دارد و در طول این سال ها توانسته از کارشناسان مجرب ، کادری حرفه ای و با سابقه استفاده کند. در این تعمیرگاه تمام تعمیرات تخصصی خودروی رنو انجام می شود و خدمات این مجموعه شامل سه بخش اصلی گیربکس و جلوبندی ، برق خودرو و موتور است. خدمات این مجموعه بر اساس اصول زیر ارائه می شود.

ال نود خود را با قیمت مناسب توسط متخصصین تعمیر کنید

گارانتی تعمیرات

تمام خدماتی که در بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران شامل ” تعمیرگاه رنو پایتخت” ارائه می شود دارای گارانتی هستند. وجود گارانتی سبب می شود که دیگر شما نگران خرابی زود هنگام خودروی خود نباشید. تمام قطعاتی که در خودرو مورد استفاده قرار می گیرند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و همین امر سبب می شود که تا مدت های طولانی شاهد خرابی ماشین خود نباشید.

سرعت عمل

ورود تکنولوژی به زندگی انسان نه تنها کیفیت آن را تحت تاثیر قرار داده بلکه بسیاری از مشاغل را نیز متحول کرده است. یکی از مشاغلی که تحت تاثیر تکنولوژی قرار گرفته و از دستگاه های مدرن و بروز استفاده می کند تعمیر خودرو است. در مجموعه ” رنو پایتخت ” از پیشرفته ترین دستگاه ها برای عیب یابی خودرو استفاده می شود و سرعت تشخیص عیب و تعمیر آن به میزان قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده است.

قیمت مناسب

شاید تصور کنید که ارائه خدمات عالی و استفاده از مرغوب ترین قطعات سبب گران شدن مراجعه به این تعمیرگاه خودرو خواهد شد. در صورتی که نه تنها این تصور کاملا اشتباه است بلکه بسیاری از بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران و سایر شهرستان ها در تلاش اند که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه دهند. زیرا رضایت و اعتماد مشتریان حرف اول را در مشاغل خدماتی می زند.

بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران

پشتیبانی قوی

با تغییراتی که در حوزه کسب و کارهای مختلف به وجود آمده است بسیاری از صاحبین مشاغل تصمیم می گیرند بخشی از فعالیت خود را وارد دنیای دیجیتال کنند و با راه اندازی وب سایت ها و شبکه های اجتماعی اقدام به فروش بهتر خدمات و محصولات خود کنند. تعمیرگاه رنو پایتخت نیز از این قاعده مستثنی نیست و با راه اندازی خدمات دیجیتال این امکان را فراهم کرده تا مشتریان با برقراری یک تماس با این مجموعه از کارشناسان زبده و ماهر راهنمایی بگیرند.

تعمیرگاه رنو ایران

تعمیرگاه رنو ایران یکی از دیگر از بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران محسوب می شود که مانند تعمیرگاه ” رنو پایتخت ” بخشی از خدمات خود را به صورت اینترنتی نیز ارائه می دهد. تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران به نام ” رنو ایران ” از معیارهای مهمی برای ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده می کند که شامل موارد زیر است.

کیفیت قطعات

همان طور که می دانید بازار قطعات خودرو در ایران داغ است و متاسفانه وجود قطعات بی کیفیت و ارزان سبب می شود که افراد نسبت به خرید آن ها وسوسه شوند. زیرا بخش اعظمی از جامعه ایران دارای قدرت خرید پایینی هستند. مجموعه رنو ایران از قطعا با کیفیت و اصلی استفاده می کند که سبب آسوده شدن خیال شما خواهد شد.

دقت و کیفیت

وجود دقت و کیفیت در تعمیر خودروهای رنو و ال 90 در مجموعه رنو ایران سبب شده که مشتریان رضایت و اعتماد زیادی نسبت به این تعمیرگاه داشته باشند و همین امر سبب رونق کسب و کار خواهد شد.

سرعت عمل

سرعت عمل یکی دیگر از معیارهای مجموعه رنو ایران به شمار می رود. وجود تعمیرکارانی ماهر و آموزش دیده موجب می شود تا مشتری مداری را به عنوان یکی از اصول مهم قرار دهند و به هیچ عنوان مشتری را بیهوده معطل نکنند.

تعمیرگاه رنو کار

تعمیرگاه تخصصی ال 90 تهران به نام ” رنو کار ” یکی دیگر از تعمیرگاه های مجاز در تهران معرفی می شود که به طور تخصصی در زمینه تعمیرات و سرویس خودروهای رنو فعالیت می کند. ارائه خدمات مجموعه ” رنو کار ” بر سه پایه کیفیت ، مشتری مداری ، تعمیرات تخصصی و سرعت عمل ” پایه ریزی شده است. وجود مشتریان دائم و رضایت بالای آن ها از خدمات این مجموعه نشان دهنده حسن انجام کار است.

تعمیرگاه رنو فیکس شاپ

یکی دیگر از بهترین تعمیرگاه های ال 90 در تهران به نام ” رنو فیکس شاپ ” شناخته می شوند. این مجموعه در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا تمرکز خود را بر روی تعمیر خودروهای رنو گذاشت. در حال حاضر مجرب ترین تعمیرکاران رنو در این مجموعه مشغول به کار و خدمات رسانی به مشتریان عزیز هستند. اصولی مانند ” مشتری مداری ، کیفیت در انجام کار ، مشاوره و سرعت عمل ” پایه فعالیت های مجموعه رنو فیکس شاپ محسوب می شود.

تعمیرگاه ایران رنو

تعمیرگاه ایران رنو از دیگر تعمیرگاه های تخصصی در شهر تهران به شمار می رود که خدمات مختلفی از جمله سرویس های دوره ای، تعمیر گیربکس ، تعویض روغن و .. را ارائه می دهد.

46 دیدگاه

  • سلام
    روزهای جمعه هم تعمیرگاه باز هست؟

    • سلام وقت بخیر
      بله تعمیرگاه رنو پایتخت همه روزه در خدمت شماست

      • سلام وخسته نباشید،خودروال ۹۰ مدل ۹۰ دارم مصرف سوختش خیلی بالاست داخل شهر صدی یازده تا می سوزونه ،اخیرا سوزن ها رادارم بادستگاه شستشودادن،صافی بنزین عوض شده ،شمع ها راازنوع بوش اصل انداختن ولی هیچ تاثیری نداشت فقط صاحب قبلی کاتالیزور ماشین رو بازکرده آیا علت این همه مصرف زیاد میتونه همین کاتالیزور باشه ؟ لطفا راهنمایی کنیدممنون

        • سلام لازم هست دیاگ رنو بخوره و برسی کنیم مشکلتونو

  • ال نود از چه تیپی به بعد رو تعمیر می کنید؟

    • سلام جناب کیانی
      تمامی ال نودها در تعمیرگاه ما قابل تعمیر هستند

  • سلام
    ال 90 مدل 88 دارم. وقتی میخوام از پارک بیام بیرون ماشین میلرزه و خاموش میشه علتش چیه؟

    • سلام
      علت های مختلفی میتونه داشته باشه حتما باید خودرو بررسی و چک بشه

  • سلام خسته نباشید
    برای مراجعه به تعمیرگاه وقت قبلی بگیرم یا باید تماس بگیرم؟

    • سلام وقت بخیر
      لطفا قبلش تماس بگیرید.

  • سلام ببخشید هر چند وقت یکبار باید روغن گیربکس عوض بشه؟

    • سلام
      نظر کارشناسان برای زمان تعویض روغن گیربکس هر 100 هزار تا ۱۵۰ هزار کیلومتر است.البته اگر زودتر هم دست به کار شوید ضرری ندارد.

  • سلام چه زمانی باید شست و شوی انژکتور را انجام دهیم؟؟

    • سلام . وظیفه انژکتور پاشش سوخت است که هر چند وقت یک بار باید شستشو شود تا مواد ناشی از گذر بنزین که به مرور زمان در آن رسوب می کند شسته شود.

  • سلام خسته نباشید . بهترین زمان انجام سرویس های دوره ای خودرو ، دقیقا چه زمانی است؟

    • سلام. زمان دقیقی برای انجام سرویس های دوره ای نیست اما دارندگان خودروها باید با توجه به کارکرد خودرو در دوره های زمانی شش ماهه یا یکساله به تعمیرگاه ها یا نمایندگی های تعمیرات خودرو مراجعه کنند تا خودرو به دست تعمیرکاران به طور مداوم بررسی شود تا در صورت وجود هر مشکلی اقدامات لازم انجام شوند.

  • سلام روز های پنجشنبه تعمیرگاه تا کی باز هست؟؟

    • سلام وقت بخیر ، پنجشنبه ها تا ساعت 4:30 باز هستیم.

  • سلام
    ماشینم چندیدن بار خراب شده و به تعمیرگاه های متفرقه بردم ولی کماکان ایراد داره
    باتوجه به اینکه دست چندین تعمیرکار چرخیده و مشخص نیست که چه خراب کاری هایی کردن
    آیا تعمیرگاه شما چنین ماشین هایی رو برای تعمیر می پذیرند؟

    • سلام وقت بخیر ، بله تشریف بیارید بازدید کنم مشکلش حل میشه

  • سلام بنده جهت تقویض تسمه تایمر ال پارس خودرو به این تعمیر گاه مرلجعه کردم برای اولین با خیلی خوشحال هستم با این فرد فنی آشنا شدم اول بسیار جایگاهش تمیز و مرتب واز همه مهمتر تر بسیار فنی و ارزان بنده به عنوان یک مصرف کننده به عزیزان که دنبال یک تعمیر گاه هست بنده پایتخت را معرفی میکنم یا علی و بابت همه چیز ممنون

    • ممنون از لطف شما
      تیم رنو پایتخت در خدمت شما عزیزان است

  • سلام وقتتون بخیر
    کار صافکاری نقاشی هم انجام میدید؟

    • سلام وقت شما هم بخیر
      خیر خدمات صافکاری و نقاشی نداریم

  • سلام، تلفنی هم راهنمایی میکنید من از قوچان مزاحم میشم اینجا یه ایرادی ماشین داره ک با کلی هزینه هنوز رفع نشده

    • سلام وقت بخیر ، بله راهنمایی میکنیم.

  • عرض سلام و خسته نباشید
    سوالی داشتم از خدمتتون
    میخواستم بدونم در روز های ماه مبارک رمضان ساعت کاریتون به چه صورته؟

    • سلام وقت بخیر
      همانند روال قبلی

  • سلام برای تعویض روغن گیربکس برای ال نود چه روغنی است/و زمان تعویض روغن کارکر دماشین چند کیلو متر باید باشد با تشکر

    • سلام وقت بخیر
      ادینول
      هر 50هزار کیلومتر

  • با سلام
    بنده یک خودرو ال 90 مدل 97 دارم وقتی موتور سرده و استارت زده میشه و حرکت میکنم تو همون لحظه اول مثل اینکه ماشین می گیره ول می کنه و بعدش که کمی داغ میشه خوب میشه ، علتش چی میتونه باشه .

    • سلام ،نرسیدن سوخت کافی

  • سلام ، روز بخیر
    چند روز قبل ناگهانی درجه دور موتور از کار افتاد ، چند جا بردم در نهایت مشخص شده دسته سیم موتور سوخته . آیا شما می تونید کمک کنید . تلفن تماس 09122765285

    • سلام لازم هست تشریف بیارید تا مشکل بررسی بشه

  • باسلام وخسته نباشید خودروال90مدل 94 کاتالیزور ندارد ودرزمان گرم بودن هوا درحالت درجا چراغ روغن چشمک میزنه

    • سلام وقت بخیر ، ایراد می‌تونه از فشار روغن باشه.

  • سلام. من از سال 93 بهمن ماه که پارس تندرم را تحویل گرفتم تا الان تسمه تایم را عوض نکردم. 53 هزار کیلومتر هم کارکرده. هیچکدام از آن نشانه هایی که برای زمان تعویض تسمه تایم گفتید را هم ندارم. به نظر شما بهتره عوض کنم یا هنوزم فعلا با همین تسمه رانندگی کنم. امکان چک کردن تسمه تایم قبل از تعویض از طرف شما هست؟ ضمنا اگر لازم شد عوض شود شما تسمه تایم اصل فرانسه را دارید یا خودم باید پیدا کنم بیارم بدم به شما ؟ ممنون

    • سلام وقت بخیر ،بهتره که تایم هر 50هزار تا تعویض بشه تسمه چیزی نیس با بازدید مشخص بشه اصلی ما داریم خودتونم خواستید میتونین تهیه کنین ما انجام میدیم.

  • باسلام وخسته نباشید ال90مدل 94 دارم موتورتعمیر وائل پمپ تعویص شده فشنگی روغن تعویضدر زمان که خودرو گرم میشه درموقع حالت درجا چراغ روغن چشمک میزنه خواهشمنداست راهنمایی کنید

    • سلام وقت بخیر ، فشار روغن و یاتاقان ثابت بررسی بشه

  • سلام. شما ecu رو هم تعمیر میکنید؟ ecu ال 90

    • سلام وقت بخیر بله تعمیر میکنیم.

  • سلام قطعات و از جای دیگه باید تهیه کنیم؟؟

    • سلام خیر نیاز نیست

  • سلام
    تعویض تسمه تایم و گردگیر پلوس و بازدید سیستم تعلیق چقدر وقت می خواد؟
    در یک روز همه اش انجام میشه؟

    • سلام روز بخیر
      بله تو یک روز انجام میشه

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *