تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران

تعمیرات انواع خودروهای رنو در تعمیرگاه تخصصی بهترین پیشنهاد برای شماست. تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران با داشتن تعمیرکاران متخصص آماده ی خدمت دهی به شما عزیزان است.

تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران

انواع خدمات تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران

سرویس دوره ای

خدمات برقی

سیستم فنر بندی

گیربکس اتومات

گیربکس دستی

تعویض روغن

خدمات ما را بهتر ببینید

ویدیو را ببینید تا بیشتر با خدمات و نحوه ی کار تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران آشنا شوید تا با خیال راحت خودرو رنو خود را برای تعمیر و سرویس دست ما بسپارید. در این تعمیرگاه تمامی خدمات به صورت تخصصی و حرفه ای ارائه می شوند.

با تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران ، خودروی خود را به راحتی تعمیر کنید...

چرا تعمیرگاه رنو پایتخت؟

هزینه مناسب

ارائه خدمات تعمیرات رنو با قیمت مناسب

تعمیرکاران متخصص

تعمیرکاران متخصص برای انجام خدمات

تعمیر انواع خودرو

تعمیر انواع خودرو های رنو در تعمیرگاه رنو پایتخت

تعمیرات سریع

کلیه ی خدمات در تعمیرگاه با سرعت بالا و در عین حال کیفیت خوب عرضه می شود

تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران

سرویس دوره ای در تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران

خدمات مختلفی برای سرویس دوره ای تمامی انواع خودروهای رنو که شامل ال نود و مگان نیز می شد، ارائه می شود. این سرویس ها شامل انواع تعمیرات جلوبندی خودروها، تعویض روغن و فیلتر، تعویض تسمه تایم و تعمیر گیربکس انجام می شود. تمامی خدماتی که خودرو نیاز دارد را تعمیرگاه تخصصصی رنو پایتخت ارائه می دهد.

تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران

برای رفتن به تعمیرگاه مکان و نزدیک بودن تعمیرگاه بسیار مهم است بخصوص زمانی که ماشین مشکلات زیادی داشته باشد و پیمودن مسیر طولانی دشوار باشد. اگر در محدوده ی شرق تهران هستید، رنو پایتخت یک گزینه ی مناسب و عالی برای سرویس و یا تعمیر خودروی رنو شما مانند ال نود، مگان، ساندرو و … می باشد. در این تعمیرگاه می توانید تمامی خدمات از جمله سرویس سالانه و تعمیرات گیربکسی را به آسانی با قیمت مناسب انجام دهید.

یکی از مشکلاتی که برای خودروها پیش میاید و بسیار رایج است، مشکلات برقی خودرو است که از استارت زدن تا حرکت کامل خودرو را با مشکل رو به رو می کند. خدمات برقی جهت رفع این مشکل ها در تعمیرگاه رنو توسط برق کاران متخصص و عالی اجرا می شود.

سیستم فنربندی و تعلیق خودروهای ال نود و همچنین تمامی خودروها بسیار مهم هستند که اگر به درستی کار نکنند باعث ایجاد مشکل در کارکرد خودرو می شوند. نوسانات و ارتعاشاتی که بر اثر عبور از سطوح ناهموار ایجاد می شود توسط همین سیستم فنربندی کنترل می شود و امکان تاثیر بر روی شاسی و کابین خودرو را کم می کند. در تعمیرگاه رنو پایتخت این سرویس مهم برای انواع خودرو رنو قابل اجرا است.

مشکلات مربوط به گیربکس بخصوص گیربکس اتوماتیک از دیگر معضلات خودروها است که باید به صورت دوره ای سرویس شود. تعویض روغن گیربکس اتومات یکی از سرویس های خودرو است که اگر در زمان مناسب اجرا نشود باعث آسیب دیدن خودرو و پرداخت هزینه های گزاف می شود و ممکن است گیربکس را از کار بیندازد. معمولا براساس میزان کیلومتری که طی می شود، سرویس گیربکس هم تعیین می شود.

تعویض روغن خودروی ال نود و دیگر خودروها در زمان مشخص، بسیار مهم است. استارت زدن و کار کردن موتور خودرو، به مرور زمان باعث اکسیده شدن روغن خودرو و کاهش کیفیت آن می شود و همچنین آلوده شدن روغن را نیز در پی خواهد داشت. با طی کردن مسافت زیاد توسط خودرو و همچنین با گذشت زمان علاوه بر کاهش میزان روغن، کیفیت آن نیز کاسته می شود و لازم است تا تعویض شود. تع.یض روغن یکی از خدمات اصلی تعمیرگاه رنو پایتخت است. 

ما در شرق تهران منتظر شما هستیم..

اگر به دنبال تعمیرگاهی در شرق تهران هستید تا خدمات خودرو رنو شما مانند ال نود و یا مگان را به صورت تخصصی انجام دهند، رنو پایتخت همان تعمیرگاه است. ما به صورت تخصصی با تعمیرکارانی حرفه ای آماده ی انجام خدماتی مانند تعمیر انواع گیربکس دستی یا اتوماتیک، شستشوی انژکتور، تعویض روغن، تعمیر تسمه تایم، تعویض بلبرینگ چرخ، تعمیرات مربوط به ایربگ و .. هستیم.  خودروی رنوی خود را با خیال آسوده برای تعمیر و سرویس به دست ما بسپارید. با کلیک بر روی نقشه (گوگل مپ) به راحتی می توانید ما را پیدا کنید. 

شرکت اتومبیل سازی رنو

رنو شرکت اتومبیل سازی بین المللی فرانسوی است که در سال 1899 تاسیس شده است . این شرکت تولیدکننده اتومبیل و ون می باشد و در گذشته نیز فعالیت خود را به صورت ساخت کامیون ، تراکتور ، تانک ، اتوبوس ، موتور هواپیما و تجهیزات انجام می داده است . شرکت رنو در سال 2016 نهمین برند اتومبیل سازی دنیا بر اساس حجم تولیداتش بوده است. در سال 2017 نیز به صدر فروش خودروهای سبک در جهان رسید.

دلایل نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی برای خودرو رنو

  • استفاده از قطعات اورجینال
  • عیب یابی دقیق و درست
  • حل مشکل با مناسب ترین قیمت

قطعات جلوبندی چه می باشند ؟

کمک فنرها

فنرها

طبق

قرقری فرمان

سیبک فرمان

لوازم موج گیر

توپی سر کمک

بلبرینگ سر کمک

لاستیک چاکدار

تعمیرات سیم کشی خودرو

تعمیرات برقی تخصصی خودروهای وارداتی برندهای اروپایی ، آسیای شرقی و… توسط تعمیرگاه تخصصی رنو پایتخت به صورت کاملا فنی انجام می شود . این بخش به دلیل اینکه هیچ عمل غیر تخصصی و غیر فنی روی سیم کشی خودرو اعمال نخواهد کرد برق تخصصی نام گذاری شده است . از جمله خدمات سرویس برق تخصصی می توان به تعمیر و بازدید سیستم خنک کننده خودرو ، راه اندازی و تست سنسور ها ، بازدید و راه اندازی کامل چراغ ها ، تعویض داشبورد ، بازدید و تعمیر شیشه بالابر ، قفل مرکزی ، تعمیر آینه برقی و… اشاره کرد .

شایع ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک

حس لرزش در جعبه دنده

خودرو گیربکس را درگیر و یا حرکت نمی‌کند

هنگامی که دنده خلاص است خودرو صدای ناله ، وزوز و یا کوبش تولید می‌کند

بویی مثل بوی سوختگی تولید می‌کند

دنده از جای خود خارج می‌شود

کم بودن روغن گیربکس و یا نشت آن

چراغ اخطار موتور ماشین روشن می شود

راهکار تشخیص سن لاستیک

تعیین سن لاستیک برای ایمنی رانندگی بسیار مساله مهمی می باشد . رانندگی با لاستیک با عمر بیشتر از شش سال می‌تواند سرنشینان اتومبیل را در معرض خطر قرار دهد . لاستیک ها با افزایش سن و به مرور زمان از داخل به بیرون پوسیده می‌شوند . هنگامی که لاستیک کهنه و پوسیده می‌شود ، در معرض عناصر متفاوت قرار می‌گیرد و استحکام میان لاستیک و تسمهرهای فولادی کاهش می‌یابد که می‌تواند باعث ایجاد ترک‌هایی در لاستیک شود که امکان دارد روی سطح لاستیک ظاهر شود و می‌تواند مشکل ساز شود .

چه زمانی کلاچ نیاز به تعمیر یا تعویض دارد ؟

در شرایط مناسب ، بیشتر کلاچ های خودرو ها بیش از 100000 کیلومتر بدون نیاز به تعویض و یا تعمیر به مسیر ادامه می دهند . همینطور زمانی که در ترافیک های سنگین رانندگی می‌کنید و کلاچ را خیلی سفت فشار می‌دهید ، احتمال خرابی نا به هنگام بیشتر می شود . کلاچ شکسته یعنی ماشین تا هنگامی که تعمیر نشود نمی شود با آن رانندگی کرد . در هر صورت ، قبل از اینکه کلاچ از کار بیوفتد ، خودرو به شما هشدار می دهد .

بررسی انژکتور خراب

علائم مختلفی وجود دارد که مشخص می کند انژکتور خراب و یا آسیب دیده هستند مانند :
خاموش شدن ناگهانی ماشین : اگر سوخت به صورت نامنظم به درون سیلندر پاشیده شود ، سطح PRM از مقدار معینی پایین تر آید در نتیجه سوخت به موتور نمی رسد .

24 دیدگاه

  • سلام
    تعمیرات ساندرو هم انجام میدین؟

    • سلام
      بله
      تعمیرات تمامی خودروهای رنو انجام می شود

  • با پایین اومد دور موتور، ماشین من خاموش میشه
    ال نود دارم. ایرادش چیه؟ شما میتونید تعمیر کنید؟

    • سلام
      به عوامل مختلفی بستگی داره که حتما باید خودروی شما بررسی بشه – بله تمامی ایرادات خودروهای رنو قابل تعمیر هستند

  • سلام
    تسمه تایم مگان رو تعویض می کنید؟

    • سلام بله
      تمامی تعمیرات تخصصی خودروهای رنو قابل انجام هست

  • سلام خودروی ساندرو هم تعمیراتش رو انجام میدین؟

    • سلام بله تمامی خودروهای رنو تعمیراتشان انجام می شود

  • سلام. من رانا دارم ، ست کامل تسمه تایم و بلبرینگاشو تازه عوض کردم ولی یه صدایی از زیر قاب تسمه تایم میاد به نظر شما مشکل چی میتونه باشه؟؟؟!!!

    • سلام , تسمه هرز گرد تسمه تایم و دینام رو بررسی کنید حتما مشکل رفع می شود.

  • salam khaste nabashid
    man ghasde kharide yek khodroye crossover ro daram . shoma chi pishnahad mikonid??

    • سلام وقت بخیر
      پیشنهاد من به شما رنو کپچر است .این خودروی لوکس جزو گزینه‌های محبوب و پر طرفدار در بازار ایران است و میزان خرید و فروش آن بسیار بالا است.

  • سلام خسته نباشید
    روز های جمعه هم تعمیرگاه باز هست؟!

    • سلام سلامت باشید
      بله
      از شنبه تا جمعه هرروز آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم

  • سلام
    میخوام تسمه تایم ساندرو تعویض کنم
    ۱- تسمه تایم خودم بخرم؟
    ۲-همون لحظه که ماشین را بیارم تعویض میشه؟
    ۳- میتونم بالا سر ماشینم باشم در زمان تعویض؟

    • سلام وقت بخیر
      زمان تعویض نیم ساعت هست و در حضور مشتری انجام میشه و هم خودمون داریم هم مشتری می‌تونه تهیه کنه.

  • سلام هزینه کمک فنر ها چقدره؟

    • با مجموعه تماس بگیرید🌹

  • سلام هنگام روشن کردن ماشین یه صدای شبیه خسخس شدید به همراه داره ایا ممکنه صفحه تموم کرده باشه یا مشکل از جای دیگری است در ضمن چقدر زمان نیاز هست تا دسک.و صفحه رو تعویض بفرمایید .

    • سلام لازم هست بازدید بشه

  • سلام ماشین ال 90 من صبح خوب روشن میشه اما وقتی موتور گرمه و خاموش میکنم بعد از 1ساعت چندتا استارت باید بخوره. دلیلش چیه

    • سلام لازم هست سوخت و پاشش سوزنتونو برسی بشه

  • سلام،وقت به خیر،چراغ ایربگ مگان چرا روشن شده و چه جوری خاموشش کنیم؟

    • سلام باید دیاگ بخوره تا مشخص شده کدوم قسمت ایراد داره رفع بشه

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *